טרנדים חדשים של שטיחים בעיצוב הבית: מבט מקיף על השנה הקרובה

טרנדים חדשים של שטיחים בעיצוב הבית 2023

המגמות האחרונות בעיצוב פנים לשנת 2023 כוללות התמקדות בעיצוב בהיר, נועז ומעורר השראה, עם דגש גובר על עיצוב אורגני ובר קיימא הנה דוגמאות לכמה טרנדים חדשים של שטיחים בעיצוב הבית

סיבים טבעיים כמו יוטה, במבוק וסיסל הופכים לבחירה פופולרית לשטיחים, שכן הם יוצרים אווירה מרגיעה ורגועה במונחים של סגנון, מספר מגמות השטיחים הבולטות ביותר עבור 2023 הם:

שטיחים בהשראה וינטג'

שטיחים בהשראת וינטג': שטיחים אלה מוסיפים תחושה של היסטוריה ואופי למרחב, והפופולריות שלהם לא מראה סימנים של דעיכה. המראה הווינטג' עושה קאמבק מרשים. שטיחים בסגנון זה מביאים איתם זרם של נוסטלגיה וחום לכל חלל, מגיעים במגוון צורות, דוגמאות וגדלים להתאמה מושלמת לכל חדר.


עיצובים גאומטריים ומופשטים

עיצובים גאומטריים ומופשטים: תבניות וצורות נועזות מביעות הצהרה בפנים המודרני, עם דגש על עיצובים המושכים את העין שמשלימים את החללים העכשוויים.עיצובים גאומטריים מתאפיינים בקווים חדים, צורות נועזות, ודוגמאות מופשטות. הם מוסיפים ניגודיות ועניין לחלל, ומבטיחים להיות במרכז הבמה בעיצוב הבית בשנת 2023.


שטיחים מסיבים טבעיים

שטיח מסיבים טבעיים: שטיחים העשויים מחומרים כמו יוטה, במבוק וסיסל צוברים פופולריות, שכן הם מביאים אווירה ארצית, אורגנית לחלל. כאם אתם מחפשים להביא נגיעה של הטבע לחלל שלכם? נסו שטיחים מסיבים טבעיים. הם מתאימים הן לעיצוב פנים מודרני והן למראה כפרי יותר, והם בטוח יביאו את השקט וההרמוניה של הטבע לחלל שלכם.

החזרה לשנות ה-70: שטיחי שאגי

שטיחי שאגי: מזכיר את שנות ה -70, שטיחים מזדנבים עושים קאמבק, מוסיפים מרקם ותחושה חמימה למרחבי מגורים. שטיחי שאגי מביאים חזרה את הסגנון ההיפי והנונשלנט של שנות ה-70. הם מוסיפים מרקם וחמימות לחלל, ומושלמים להוספת מגע של קז'ואליות לחדר.

שטיחים מזרחיים

שטיחים מזרחיים: הקלאסיקות הנצחיות האלה ממשיכות להיות בחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים, הודות לדפוסים האלגנטיים שלהם וצבעים עשירים. עם עיצובים מעודנים, צבעים עמוקים, ואותנטיות, שטיחים מזרחיים ממשיכים להיות בראש ובראשונה בבחירת בעלי הבתים. הם משלימים את החללים באופן מופתי ומוסיפים נוגע של רומנטיקה.

שטיחים לא תואמים ושכבות

שטיחים לא תואמים ושכבות: שטיחים שכבות של סגנונות שונים, מרקמים וצבעים יכולים ליצור מראה אקלקטי ומעניין מבחינה ויזואלית בחדר. למה להסתפק בשטיח אחד כאשר אפשר לערוך שכבות של שטיחים? שכבות של שטיחים מגוונים בחלל אחד יכולות ליצור מראה אקלקטי ולהוסיף עומק ומרקם לחלל.

צבעים נועזים וגוונים בהשראת הטבע

שטיחים במקומות בלתי צפויים: הצבת שטיחים באזורים כמו מטבחים, חדרי אמבטיה ומסדרונות יכולה להוסיף חום, נוחות ואישיות לחללים שעלולים להרגיש קרים או לא מזמינים .בחרו בצבעים שמשקפים את גווני הטבע האהובים עליכם. אלמוגים, ירוקים, כחולים וניטרלי אדמה הם רק חלק מהאפשרויות הנרחבות להוספת צבע לחלל שלכם באופן שיכבד את המראה הטבעי.

סיכום: איך להכניס את טרנדים חדשים של שטיחים לבית שלכם

כדי לשלב את המגמות האלה בבית שלך,כדאי שקול להוסיף שטיח בסגנון או בהשראה וינטג' למגע של היסטוריה, או להתנסות עם עיצובים גיאומטריים ומופשטים עבור מראה עכשווי יותר. בחרו בשטיחי סיבים טבעיים כדי ליצור אווירה מרגיעה, ושקלו שכבות או שטיחים לא תואמים עבור עניין חזותי נוסף. לבסוף, אל תפחדו להשתמש בצבעים נועזים ובגוונים בהשראת הטבע כדי להביא חיים וחיוניות למרחב שלכם

כאשר אתם מתכננים להעדכן את החלל שלכם, העיקר הוא לבחור בטרנדים שמדברים אליכם. נסו לשלב מספר מגמות שונות כדי ליצור מראה מותאם אישית שמשקף את טעמכם ואת סגנון החיים שלכם.

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן