- לשירותך בכל שאלה:
- 050-878-2000
- 18:00 - 10:00
- צור קשר
- בהודעת ווטסאפ
- 050-878-2000
- 18:00 - 10:00
בכפוף להוראות כל דין, במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, בכפוף לעמידת הלקוח בכל התנאים המפורטים לעיל ולהלן, החברה תשיב ללקוח, בתוך 14 ימי עסקים (כהגדרת מונח זה להלן) ממועד השבת המוצר לחברה (באחד מאופני ההשבה המפורטים לעיל), את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, הנמוך מבניהם, וככל שנגבו מהחברה על ידי חברת האשראי דמי סליקה בגין התשלום שבוצע על ידי הלקוח, גם בניכוי דמי הסליקה האמורים (לכל אלה יקרא להלן: "דמי הביטול"), וזאת באמצעות זיכוי כרטיס האשראי של הלקוח אשר באמצעותו שולמה תמורת העסקה (לעיל ולהלן: "ההחזר הכספי"). במקרה כאמור, תמסור החברה ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב.
בתקנון זה, "ימי עסקים" משמעם ימים א' עד ה' שאינם חגים או ערבי חגים או שבתון.
במידה ויבחר הלקוח, חלף ההחזר הכספי, לקבל קרדיט לחשבון הלקוח באתר, שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי דמי הביטול (דהיינו, במקרה כזה יהיה הלקוח פטור מתשלום דמי ביטול).
בנוסף, בוטלה העסקה על ידי הלקוח טרם משלוח השטיח ללקוח, לא יחוייב הלקוח בכל דמי ביטול.
3. מובהר בזאת מפורשות כי למעט קבלת המוצר חזרה וזיכוי הלקוח כאמור לעיל, החברה לא תישא בכל אחריות מכל סוג שהוא לכל נזק אשר נגרם ללקוח ו/או למי מטעמו, בשל כל ליקוי או פגם שהתגלה במוצר.